Jedna odpowiedź na “Stan padaczkowy – postępowanie przedszpitalne ZRM „P”

  1. Witam.
    Po pierwsze chciałbym podzielić się refleksją.
    Po drugie pragnę nadmienić, iż nie zamierzam uskuteczniać tu żadnego wazeliniarstwa.
    Odbyłem dziś w pracy szkolenie z zakresu Pierwszej Pomocy Przedmedycznej.
    Nie było to moje pierwsze tego typu szkolenie. Ale na pewno najsłabsze. Brak ładu, składu, logicznej kolejności, chwytanie kilku zagadnień na raz i traktowanie ich po macoszemu, mało praktycznych zadań i słaby instruktaż, ale za to dużo prywatnych historii z serii „wspaniały siewca dobra”. Wszystko to sprawiło, że osiem godzin szkolenia nie można nazwać inaczej niż stratą mojego czasu i pieniędzy pracodawcy. Szkoda, bo cel z założenia miał być inny.
    Piszę to wszystko, bo po tym całym cyrku, którego uczestnikiem dziś byłem, trafiłem TU i miałem okazję przeczytać artykuł powyżej. Mimo że fachowcem w dziedzinie medycyny nie jestem i kilka użytych tu słów niewiele mi mówi, a sam artykuł wydaje się być przeznaczony dla fachowców właśnie, to wrażenie moje jest zgoła przeciwne do tego „cyrkowego”. Po prostu pełen profesjonalizm! Dodatkowo przypominają mi się Maćku Twoje pierwsze szkolenia i one były o niebo lepsze na ówczesnym poziomie od mojego dzisiejszego „cyrku”. Tak trzymaj. Na pewno TU wrócę.
    Pozdrawiam.

    Polubione przez 1 osoba

Dodaj komentarz